Problem z zapalaniem jak jest zimno, ssanie się wyłącza
Zamieszczone przez cisza
osobom, które chcą wspomóc forum proponuję wstrzymać się z wpłatami. Póki co napełniamy kasę Purchawy i nic poza tym.
Inni administratorzy olewają pytania o los wpłat. Już lepiej te 25 zł przeznaczyć na chore dzieci lub ratowanie puszczyków :!:
Myślę, że to kompletna bzdura. Doczytaj trochę ten wątek.
Zamieszczone przez Purchawa
Ale tu nie ma czegos takiego, ze kasa sie konczy.
Sredni koszt utrzymania serwera miesiecznie, to 450zl. Tylko za kolokacje. Przychody sa na poziomie od 100 do srednio 250zl miesiecznie, w zaleznosci od ilosci cegielek, oraz za utrzymanie innego forum na naszym sprzecie. Wiec jak latwo wyliczyc z wlasnej kieszeni dokladam do interesu srednio 200-350zl miesiecznie. Podawalem kiedys wszystkie wyliczenia ile to przez te lata razem bylo i niestety nigdy na plus nie wyszlo. Jednak musi to zaczac wychodzic chociaz na zero, bo jest to jednak jakies obciazenie.
W kazdym badz razie dziekuje za kolejne cegielki.
Z wpisów w tym wątku można łatwo policzyć, jaka jest skala wpłat i z tego co szybko skalkulowałem, to jest jakieś 50 do 150zł miesięcznie. Wynika stąd, że Purchawa dokłada do naszego forum, którego działanie jest również naszym interesem. Trochę rozsądku, Panowie. Poza tym zrzucamy się raptem po 25 zł, a nie po 2500. Za 25 zł to nawet dobrej wódki nie kupię
Pozdrawiam i proponuję wrzucić na luz.
Problem z zapalaniem jak jest zimno, ssanie się wyłącza
Mam problem, samochód rano jak jest zimno nie załącza ssania, zapalam go a on po chwili gaśnie i tak ze 3,4 razy, potrzymam go trochę na obrotach i później jest już ok. Podłączyłem auto pod kompa i okazało się że mam błąd 522, czujnik temperatury cieczy chłodzącej, oczywiście nie zwlekałem czujnik kupiłem i wymieniłem, okazało się że problem zniknął tylko na parę dni, błąd znowu się pojawił, zareklamowałem czujnik i dostałem nowy (także oryginalny), błąd występuje nadal i mam problemy z odpaleniem rano. Autko ma silnik 1.6 101KM AKL, co może być przyczyną tych problemów, gdzie jeszcze mam szukać ? POMOCY !
Sprawdz czy wtyczka nie zgniła. Następny etap to sprawdzić napięcia między masą (- akumulatora) a pinami na wtyczce (czy aby na żadnym nie jest większe niż 5V).
Komentarz